Slik får du motivasjon til å trene!

1. Skaff deg en treningspartner 

Hvis du skaffer deg en treningsparter kan dere motivere og hjelpe hverandre til å gjennomføre målene deres. Det er også med på å gjøre treningen mer morsom. Hvis du ikke har mulighet til å trene med en venn så annbefaler jeg å trene med musikk i ørene. 

 

2. Ha realistiske mål 

Ikke lur deg selv til å tro at hvis du jogger en halvtime i uken vil du gå ned 5 kg i vekt i løpet av en måned. Sett opp realistiske og gode mål som du faktisk har en mulighet til å gjennomføre. Det å faktisk nå målene sine er noe av det mest motiverende som finnes. 

 

3. Finn den treningsformen du liker best

Du trenger ikke gjøre som alle andre å melde deg inn i et treningssenter om du vil komme i form. De fleste steder i Norge har titalls tilbud til forskjellige aktiviteter som vil få deg i form og de aller fleste steder er det gratis å møte på prøvetime. Eksempler på ting du kan gjøre er: Svømming, Tennis, Dans eller ridning 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

helsebloggn

helsebloggn

22, Oslo

Jeg er en 22 år gammel personlig trener fra oslo, Kommer til å blogge om gode matvaner og treningstips.

Kategorier

Arkiv

hits